Monday, June 28, 2010

Milik Siapakah Hati Ini...

stiap kapel impikn utk hidup dgn pilihan hati hgga hjg nyawa..tul x?but ade la pndpt drpd sorg hamba Allah ni.."kesilapan yg blaku bila kite pk bercinta utk kawen sdgkn yg dicintai blm tentu akn dimiliki..kawen utk bercinta la yg terbaik dan bkekalan"..so ape korg sume rse?bg aku mybe member tu lum jupe teman yg sesuai shdp semati kut..hihi..(jgn mare ek!)..bg aku plak sumenye tletak pd diri kite sndiri..kalo kite tetap pndirian sumenye akn berakhir dgn elok tp kalo sbaliknye..sbaliknye la yg akn jd..tul x?pd awk..sy doa awk akn jupe the best partner in ur life..jgn dkenang kngn silam..yg lps biar je lps..ade yg lbh baik menunggu awk di hdpn..so buka2 la mata tu..ahakz!

dlm risau n rindu pd hubby..aku slalu doa kami dpjgkn jodoh n smoga bie pun doa benda yg same..Allah tau ape yg lebih baik so aku hanya mampu bdoa je..Ya Allah kuatknla smgt ku Ya Allah..smlm bie call dia demam smpi kena pegi hospital pusrawi..risau sgt aku sbb xdpt nk call or tgk dia..suara dia sgt teruk..xtaula nape tp bie yg aku kenal xsuka layan demam2 ni..dh xlarat sgt la tu..syg doa bie kuat..semangat!!!aku plak lg la kena kuat spaya xbanjir b4 bie passing out..hihi:))

to all frenz..hargailah insan2 tsyg bila mereka bsama korg..sbb kite xtau bila kita akn di uji mcm aku ni..hope korg sume x di uji mcm aku sbb aku xnk korg rase peritnye sume ni..tp Allah tahu aku kuat nk mhadapi saat2 ni sbb tu Allah uji aku..thanks Allah..aku bsyukur sgt dgn stiap ujian Mu krn sume ni buat aku lg kuat..{",}

No comments:

Post a Comment