Saturday, June 19, 2010

Kepercayaan & Keyakinan


salam satu Msia!!!

arini nk citer pengalaman kena tggl sorg2 kt ofis utk handle sume keje..arini 2org staff cuti so aku dgn lapang dada menerima sgala kerja yg ditgglkn mereka..mula2 aku neves jgk..maklum la aku kn bdk "praktikal" tp sbb KEPERCAYAAN yg diberikan maka lahir la KEYAKINAN dlm diri aku..setiap keje aku buat dgn tenang dr orientasi student attachment sehggalah keje2 "despatch"..but aku bkn sorg2..k.ros sorg lg staff ade menemani..k.ros br je dtg keje pas cuti 5ari so dia pun xtau sgt la keje2 yg di amanahkn..tp aku dgn tenangnye menyampaikn satu persatu ape keje kami kena buat arini..hihi..syukur k.ros pun ok n dpt terima keje dgn mudah..so xpyhla aku nk terangkn 2 or 3 kali kt dia..

anyway..aku nk ucapkn thanks a lot pd staff nurse INTAN BAIDURI n sister MASITAH sbb percaya pd kebolehan aku n menerapkn +ve thinking dlm kepala otak aku ni..experience ni aku akn igt smpi bila2 n ianya sgt2 bharga utk aku pd mse dpn..:))

No comments:

Post a Comment