Monday, June 21, 2010

BOLA!!!!!!!!!!!



hadoi..skrg ni sume ckp psl bola..naik pening aku sbb aku xminat tp aku dgr je..ape2 pun teringat plak kt si dia tu..kalo la dia ade kt luar skrg msti dia pun cbuk je duk tgk bola..byk jgk kngn psl bola ni..aku mula dgr psl bola sjk kenal dia la..mula2 boring bla dia citer psl bola..futsal n so on tp lame2 aku plak yg mgalakkan dia main or citer psl bola..dia sapot je ape aku buat so aku sapot la ape dia minat..xslhkn?sharing is caring..cewah!!!

sian plak dia thn ni xdpt tgk bola ngn kwn2 tercinta dia tu..musim bola mmg aku ni jth 2nd place la..tp aku xksh asal dia hepy..agak2 dpt ke x dia tgk WORLD CUP kt dalam tu ek?sbr je la bie..thn dpn tgk bdua ok..tet!!!

makan bola..tido bola..minum bola..gaduh bola..merajuk bola..tgk bola..igt hubby..miss u so much my dior!!!muahahaha...^_^

2 comments:

  1. jgn harap la said dpt tgk world cup..elakkan bola pn die xnampak kat dlm tu..hahaha

    ReplyDelete
  2. eh2x..mane la tau ade satu sesi tgk bola..ahakz!

    ReplyDelete